Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на термостат.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    АЗ преди месец сменях термостат ,купих BEHR.много трудно ми загрява до 80 -85 най много.Извода е ,ефтино скъпо все тая 156 1.6т.с.

    Comment


    • #17
      Тоя мотор трябва да работи на такава температура не постоянно на 90 има тема във форума за термостатите прочете и ще разберете
      Last edited by SandoOne; d.m.y г., 17:48.
      sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
      Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

      И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
      Ramstein - Benzin
      https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Bai Pe6o Покажи съобщение
        Значи, до сега си играх и излязоха някои интересни неща.
        Първо нивото в казанчето беше паднало малко. Долях. Запалих я и малко по малко започна да вдига пак температурата. Вкарах в казанчето термодвойката на мултицета за допълнителна информация. След като отиде на 90гр. по уреда в колата пипнах пак маркучите, след термостата студен, долния-топъл. По-интересното е, че мултицета показваше към 70гр. Продължи да вдига Т, и по едно време маркучът на термостата се стопли. По мултицет към 86гр. , което според мене изключва дефектен термостат и няма смисъл да го варя. Уредът на колата, обаче показваше почти 130гр. Май нещата отиват към датчик. През цялото време се мъчих да обезвъздушавам през тапичката на радиатора и с отворена капачка на казанчето, но не мисля, че изкара много въздух.
        Нещо друго ми е интересно сега. Въпреки, че термостата отвори когато трябва, перките изобщо не заработиха. Не трябваше ли да тръгнат даже по-рано при положение, че датчика подава нереално високи градуси? Откачих буксата при изгасен двигател на контакт и заработиха като луди. Предполагам, че така и трябва. Чудя се да сменям ли направо датчика или да се пробвам да обезвъздушавам още?
        Закачи я на диагностика, да видиш каква информаци получава ЕКУ-то и ако отговаря на измереното директно, просто те базика уреда, а термостата работи коректно.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #19
          Имах същия проблем миналата година смени си датчика.Сравни го със стария но да не е пак Vernet те са малко по-къси. Аз сложих F.A.E мисля че беше испаснки и никакви проблеми. И знай че след 100 ше хвърли водата :P
          sigpic 156 2.4 JTD 136hp

          Comment

          Working...
          X